Przejdź do głównej zawartości

Różnobarwna działka- 19.05.2020r. (wtorek)

Witam, witam i o zdrowie pięknie pytam :)
Dzisiaj nadal jesteśmy w temacie, jakim jest "Różnobarwna działka". Jednak dzisiaj przyjrzymy się miesiącom w kalendarzu i obliczeniami kalendarzowymi. Jesteście gotowi? Tak więc zaczynajmy!

Otwórz proszę podręcznik na stronie 83. Znajdziesz tam informację dotyczącą całego roku kalendarzowego.
źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele Klasa 1", WSiP
Jak już wiesz rok ma 12 miesięcy. Te miesiące już znasz bardzo dobrze. Bardzo proszę, abyś teraz głośno je wymienił/ wymieniła.
Przypatrz się teraz zadaniu 3. Idź po swój kalendarz domowy i poszukaj podanych dat. Wybierz jedną z wybranych dat i napisz w komentarzu pod postem, który to dzień i w jakim dniu wypada ;)
źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele Klasa 1", WSiP
Otwórz proszę karty matematyczne na stronie 42-43.
źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele Klasa 1", WSiP
Wykonaj proszę zadanie 1. Na początek weź do ręki niebieską i żółtą kredkę. Na niebiesko pokoloruj nazwy miesięcy, w których chodzisz do szkoły, a na żółto- pola z nazwami miesięcy, w których masz wakacje. Następnie wykonaj polecenia.
Zadanie 2 to zadanie z naklejkami. Należy umieścić nalepki z nazwami miesięcy.
Aby wykonać zadanie 3, na początek przeczytaj treść zadania, a następnie zastanów się nad odpowiedzią :).
Teraz przypomnij sobie kolejność nazw miesięcy i wykonaj zadanie 5, na stronie 44. Pamiętaj, że pierwszym miesiącem jest STYCZEŃ.
Zadanie dla bohaterów:
-karty matematyczne str. 43 zadanie 4
Jeśli twierdzisz, że zadania były łatwe i proste, nie musisz mi ich dzisiaj odsyłać :)
Dbaj o siebie :)
Twoja Maciejka

Komentarze

  1. Witam Pani Agatko. Wybrałam dzień 1 Czerwiec to jest nasze święto dzień dziecka które wypadnie w Poniedziałek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 czerwca, Dzień Dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałem 1 czerwca wypada w poniedziałek ponieważ jest to Dzień Dziecka który lubię bo rodzice organizują mi zawsze jakieś niespodzianki i ten dzień jest cały mój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Pani Agatko. Ja wybrałam moje Urodziny 12 Sierpnia. I dzień babci.
    Pozdrawiam AMELIA WACYK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wtorek 21 stycznia Dzień Babci :) Jula K

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałam dzień 1 czerwiec jest to Dzień Dziecka i wypada w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam dzień 1 czerwiec jest to Dzień Dziecka i wypada w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybrałem 6 grudnia są to mikołajki, w tym roku wypadają w niedzielę .

    OdpowiedzUsuń
  9. 14 lutego - walentynki, jest to piątek.

    OdpowiedzUsuń
  10. 21 styczeń - Dzień Babci i w 2020 roku wypadał we wtorek. Kubuś Matczak 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia Malinowska19 maja 2020 07:49

    Dzień dobry ;) Dzień dziecka jest 1 czerwca i wypada w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 czerwca Dzień dziecka wypada w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dziecka jest 1 czerwca w poniedziałek w tym roku. Paweł

    OdpowiedzUsuń
  14. 01.06-pierwszy czerwiec "dzień dziecka" który w tym roku przypada w poniedziałek.
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybrałam 6 grudzień, w tym roku jest to niedziela. Amelka Majerowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałam 1 czerwiec(poniedzialek)dzień dziecka Klaudia W.

    OdpowiedzUsuń
  17. 57 years old Sales Representative Arri Monroe, hailing from Keswick enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Stone skipping. Took a trip to Greater Accra and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta Competizione. przejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Święto drzewa- czwartek, 16.04. 2020r.

Witajcie! Dzisiaj zaczynamy nowy dział "Graj w zielone" - wrócimy zatem na poprzednie strony. Dzisiaj posłuchasz zagadek, opiszesz budowę drzewa, przypomnisz sobie jakie znasz sposoby mierzenia długości. Następnie dokonasz kilka prostych obliczeń długości, a potem przejdziemy do poznania instrumentów dętych. Otwórz proszę podręcznik na stronie 60 i 61. Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz głośno na pytania: -Czy znasz nazwy tych drzew? -Jak nazywają się owoce tych drzew? -Opisz wygląd tych drzew. Otwórz pierwszy filmik i posłuchaj zagadek. źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele Klasa 1", WSiP Czy już wiesz co to za drzewa? Sprawdź otwierając kolejny filmik. źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele Klasa 1", WSiP Skoro poznałeś/ łaś już nazwy drzew wykonaj zadanie 4 w kartach polonistycznych na stronie 57 . Brawo! Świetnie Ci poszło. W takim razie, zapraszam Cię teraz do poznania budowy drzewa. Przyjrzyj się poniższemu rysunkowi: źródło:

Moje miasto- praca plastyczna.

Witajcie! Dzisiaj możecie podziwiać piękne prace plastyczne klasy 1c. Prace wykonane były metodą kolażu, a tematem jest "Moje miasto". Bardzo dziękuję za ich przesłanie :) Bardzo się cieszę, że blog ten tworzony jest nie tylko przeze mnie, ale i też przez Was samych :) Jestem z Was bardzo dumna :) Zapraszam do oglądania i podziwiania :) Kolorowy kolaż Julki K. :) Drawsko Pomorskie w oczach Amelki M. :) "Życie w Drawsku Pomorskim" w kolażu Kariny :) "Nasze miasto" w oczach Klaudii :) "Posterunek policji w Drawsku Pomorskim" naszego kolegi Kuby S. :) Praca przestrzenna Kuby Ł. :) "Jezioro Okra" w oczach Marcela :) "Park Chopina i czołgi w Drawsku Pomorskim" w oczach Olka :) "Drawsko Pomorskie" w oczach Patryka :) "Rzeka Drawa przepływająca przez Drawsko Pomorskie" w kolażu Pawła :) "Czołgi i Szkoła Podstawowa w Drawsku Pomorskim" Michaliny :)

Śpiąca królewna- czwartek 26.03.2020r.

Witam Was serdecznie! Dzisiaj posłuchamy baśni pod tytułem "Śpiąca Królewna". Dawno, dawno temu w pewnym królestwie przyszła na świat królewna... źródło: Multibook, "Nowi Tropiciele", WSiP Jak inaczej mogłyby potoczyć się losy królewny ? Odpowiedź napisz w komentarzu pod postem ;) Jak piszemy pytanie? Ważnym elementem w pytaniu jest znak zapytania, który już używaliśmy na lekcjach.                                                                                                                                 ? Kto ukłuł się w palec ?                                         ↖ ZNAK ZAPYTANIA Teraz możesz już otworzyć ćwiczenia polonistyczne na stronie 44 i zrobić zadanie 1 :) Pewnie szybko Ci poszło :) w takim razie zrób zadanie 3 i 4 na stronie 45. ZADANIA DLA BYSTRZAKÓW: zachęcam do zrobienia  zadania 2 na stronie 44 (jest ono dla chętnych) Jeśli miałeś/ miałaś problem z zadaniem, napisz w komentarzu, a postaram się pomóc ;)